söndag 15 september 2013

fototriss - negativt utrymme

veckans tema i fototrissen är negativt utrymmer eller rättare sagt negative space. Det här var väldigt klurigt tyckte jag och även om jag verkligen försökte finna negativa utrymmen när jag idag var ute på Lantau, var det inte många bilder som funkade till det givna temat när jag väl kom hem och fick upp dem på skärmen. Men efter mycket fram och tillbaka kunde jag till slut bestämma mig för tre bilder som jag tror speglar negativt utrymme.




För flera negativa utrymmen, titta här!

11 kommentarer:

  1. Bilden på linbanan var häftig!

    SvaraRadera
  2. Du hittade rätt, linbanan är min favorit också

    SvaraRadera
  3. Jamen visst! För att inte tala om hur otroligt läckra de två nedersta är! Jag får svindel av den allra sista!

    SvaraRadera
  4. Linbanan är nästan hissnande juh, häftigt!!

    SvaraRadera
  5. Gillar också linebanebilden extra

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  6. finfina och den sista kittlar mig i magen....höööööööjdrädd så in i bängen ;-)

    SvaraRadera
  7. Det var riktigt fina varianter på veckans trisstema.

    SvaraRadera