lördag 14 september 2013

fina detaljer som gör mig lycklig enda ut i fingerspetsarna

när världens coolaste r kom hit förra veckan bar han en extra liten påse i sin lediga hand och vad var det i denna påse? Jo, världens absolut finaste present... ett paket från Jo Malone. När jag säger fin present menar jag det verkligen för det är få butiker som packar in sina varor finare än Jo Malone. Man blir liksom glad enda ut i fingerspetsarna av att få öppna den fina påsen och ta upp den stilrena kartongen, sedan dra av silkesbandet och öppna locket för att där finna en fantastisk flaska vilandes på svart silkespapper.... ooooh, sådana här fina små detaljer gör mig så lycklig!





2 kommentarer:

  1. Tack söta för din fina kommentar om mina bilder, det värmer!
    Och ditt paket har jag inte haft nåt emot, inte alls faktiskt! ♥

    SvaraRadera