fredag 6 december 2013

vinnaren av lucka 1 i jonna d's adventskalender

snart är den första veckan i advent förbi och det innebär att jag idag har dragit en vinnare av gåvan som gömde sig bakom den 1a luckan i jonna d’s adventskalender. Jag utförde en liten otraditionell utlottning, där jag skrev samtliga namn på en lapp, stängde ögonen och lät pennan avgöra veckans vinnare och denna är



Julia driver en mycket fin och härlig blogg - Virktantens Hörna, som är full av inspiration. Inte bara om virkning utan även om annat skojigt pyssel och jag kan starkt rekommendera ett besökt där. Grattis Julia och lycka till med broderandet – vi vill gärna se resultatet senare!

För er som inte hade turen på er sida idag, öppnas en ny lucka på söndag. 
Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Grattis Julia. Då får vi se ett fint broderat fodral så småningom.
    Själv hoppas jag på tur nästa gång, kanske :)
    Ha en skön kväll, både Jonna o Julia.

    SvaraRadera
  2. Oj vad trevligt! Då får jag se vad det blir för brodering, självklart visar jag resultatet sen! :)

    SvaraRadera