lördag 14 december 2013

vinnare av lucka 2 i jonna d's adventskalender

jag beklagar detta sena resultat men jag var nog lite väl optimistisk när jag la planerna för lucia dagen 2013. Inte nog med att jag flög från hong kong till Sverige, så köpte jag biljetter till en luciakonsert 3 timmar efter beräknad ankomst till Arlanda. Så när jag väl kom hem igår kväll var jag så slut att jag kraschade i sängen på en gång men det blev en rivstart på julstämningen iallafall.

Men tack vare min jetlag vaknade jag väldigt tidigt idag (kl. 04.50) och skall nu försöka kompensera det jag missade igår. Så med tredje advent runt hörnet, drog jag i morse en vinnare av Hello Kitty setet som gömde sig bakom lucka 2 och den lyckliga vinnaren är 

Majsans liv och leverne visar Maria sina olika virkprojekt och även många fina fotografier. En trevlig blog vars innehåll påminner väldigt mycket om min egen. Stort grattis, Maria och det skall bli kul att  se hur din kissemiss blir. Jag hoppas även att din systerdotter blir glad.

Imorgon är det redan 3dje advent och dags för lucka 3 i min kalender. Hoppas att det är några som har lust att vara med i dragningen även då.

2 kommentarer:

  1. Grattis till maria !! Men jag ger mig inte , är med nästa utlottning. ha en skön helg .
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hurra, hurra, jag vann!!! Vilket rolig, tidig julklapp! Tack, tack! Mejlar dig min adress.

    SvaraRadera