fredag 27 december 2013

vinnare av lucka 4 i jonna d's adventskalender

så var julen 2013 redan förbi och jag fäller redan en liten tår... men snart är den ju här igen så det är bara att ladda om batterierna och göra sig redo för julen 2014.
I och med att julen är över, är det även dags att utse den sista vinnaren i min adventskalender... även det lite sorgligt, måste jag medge men det har varit skoj att anordna en liten kalender här på bloggen så den kommer kanske tillbaka till nästa år.

I brist på papper och penna där jag just nu befinner mig, fick dagens lottning bli en elektronsik sådan... alla namn listades i excel och sedan använde jag en slumpgenerator för att få fram en vinnare och den lyckliga personen är



Eva har en jätte fin pyssel blog där hon skriver om resor och annat skojigt pyssel hon har för sig. I tillägg har Eva varit en tapper deltagare i min adventskalender, så det känns väldigt bra att det var just hon som vann idag. 

Ett stort grattis till Eva och tusen tack till er alla som varit med och förgyllt min december. Ha ett riktigt bra slut på året och ett ännu bättre 2014!

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är som ordnat så fin adventskalender johanna!!

    SvaraRadera