tisdag 3 december 2013

hösten som kom och försvann

hjälp! jag kan inte fatta vad som hände med hösten... oktober och november gick ju förbi alldeles för fort... ja, till och med så fort att jag inte ens hann publicera mina mobil bilder från oktober, såhär kommer två flugor i en smäll.

oktober månad var helt fantastik och jag tillbringade många dagar på stränderna runt omkring hong kong

jag gjorde mig redo för kyla genom att sticka klart min skappelgenser och så njöt jag av solnedgången var eftermiddag på kontoret

i mitten av oktober drog jag till malta och vaknade till denna fina utsikt var dag i en vecka

en annan morgon på malta och så passade jag på att lufta mina nya, fina running tights

efter malta åkte jag vidare till ett regnigt oslo men det var lika fint för det

innan jag lämnade oslo i början av november, bunkrade jag upp med julemarsipan men det var även väldans gott att komma tillbaka till min kära dimsum hemma i hong kong

sen fick jag besök och passade på att fika en massa gott mellan all sightseeing

1 kommentar:

  1. Hei, jeg vil gjerne føljge bloggen din :) Og du er velkommen inn på min. Ha en fin førjulstid, klem fra Beth i Norge

    SvaraRadera