fredag 1 november 2013

ett par dagar på malta

den senaste veckan har jag varit ute på tur... eller, jag befinner mig ju egentligen fortfarande på tur men att vara i Oslo känns ju som hemma, så jag glömmer ofta bort att jag är på resande fot när jag besöker min gamla hemstad. Men innan jag kom till tigerstaden och innan jag var hemma i Sverige en sväng, var jag på Malta ett par dagar. Jag har aldrig varit på Malta och eftersom det var en jobbtur hann jag inte se så mycket heller men jag hann iallafall med att...

 ... njuta av utsiken från hotellets altan...

 ... promenera i Medina... 

 ... vakna till en fantastisk soluppgång... 

... springa en runda längs vattnet...

 ... äta  lunch ute på terassen... 

 ... fotgrafera en fin telefonkiosk... 

... och beskåda fina, färggranna träbåtar...

1 kommentar:

  1. men hallå så himla härigt! behöver lite sol här i sverige känner jag

    SvaraRadera