lördag 5 oktober 2013

snart är de jul, här i vårt hus...

jag älskar julen... och jag älskar alla dess förberedelser... baka, julhandla, pynta, dricka glögg, mysa med tända ljus, lyssna på julmusik, julpyssla och inte minst slå in julklappar. Med sån cirka 3 månader kvar, börjar jag redan komma i julmodus och i de sista dagarna har jag börjat drömma om allt jag skulle vilja skapa till just den här julen. Vet dock inte vad tiden kommer räcka till men här är några av de saker jag önskar jag kan hinna med:

världens finaste tomtegrytlapp

 helt fantastiska och oerhört udda glasunderlägg

 fina, vita snöflingor till att hänga i fönstret

 lite smånördiga tomtetofflor

1 kommentar:

  1. Julen är härlig, jag vill också skapa massor av julsaker. Nu har jag fått mönstret på grytlappen och lägger ut det på bloggen nästa vecka. Ha det gott. Kram Christel

    SvaraRadera