torsdag 10 oktober 2013

gör mig redo för halloween & thanksgiving

om ett par veckor skall jag åter en tur hem till Sverige och denna gången har jag prickat in halloween, varvid jag har bjudit in hela familjen till halloween/thanksgiving/födelsedags kalas. Hela familjen, från norr till söder kommer och eftersom jag inte har något eget hem har jag fått lånat min kära systers hus. Jag har lovat att servera kalkon, sötpotatis och pumpapaj, men nu börjar jag få lite prestationsångest... men det här skall nog gå bra... tycker ju att saker som detta är så himlans skoj!
Såhär såg det dock ut förra året då jag inviterade in till halloween fika på mitt dåvarande jobb. Jag hade gjort pumpapaj, rice crispy treat pops och maräng spöken.




2 kommentarer:

  1. Åhhh en av de mest minnesvärda fredagsfika jag haft....
    Kram Camilla

    SvaraRadera