lördag 7 januari 2012

små saker av stora ide'er

jonna d har tillbringat några dagar med sina systersöner och vad är då bättre än lite pyssel. I julklapp i år fick de av mig krympplast och detta har jag nu insett är otroligt skoj. Eftersom jag inte är född på sjuttiotalet har jag aldrig tidigare provat detta men efter en dag av krympning med a och g är jag nu helt såld. Detta är bara så skoj men det behövs nog lite träning - min dalahäst blev ju inte så bra till exempel. Men med lite hjälp och upplärning av mina kära pojkar (som också är med och demostrerar storleksskillnaden på bilderna nedan) skall jag nog snart bli en riktig hejjare på detta.






1 kommentar:

  1. Jag har aldrig hört talas om krympplast, det måste jag verkligen kolla upp!! =)

    Sv: Jo, jag tror man måste vara med. Annars kan du höra med Saaniis, det är hon som håller i den, det kanske går att komma med även om man inte har facebook.

    Här är hennes bloggadress: http://www.saannisdesign.blogspot.com/

    Skriv och hör med henne!

    Kram!

    SvaraRadera