söndag 1 januari 2012

jonna d's mellandagsvirkalong - resultat

jonna d's mellandagsvirkalong är tyvärr över och i tillägg är det ett nytt år. Nu låter jag väldigt gammal, men tiden går allt för fort. Men låt mig iallafall presentera figuren från min virkalong - en liten kanin eller påskhare om man så vill. Nu är ju julhelgen över och då tyckte jag vi borde muntra upp oss själva med en liten föraning om den nästa kommande högtid - påsken. Min nya vän är en aning blyg till en början men när man inte tittar på lever han livat och glatt i sitt lilla påskägg.
Hur ser din filur ut? I slutet av detta inlägg kan du ladda upp en länk till din blogg där du presenterar din lilla vän. Om du inte har någon blogg kan du skicka några bilder och en presentation till mig så lägger jag upp ett liten bildsamling i ett senare inlägg.
Tusen tack till er alla som ville vara med och förgylla mina mellandagar.




5 kommentarer:

  1. Hej,jag blev först!! Men har kanske gjort den minsta??

    //Lena

    SvaraRadera
  2. Naw ♥ så söt!!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Å jag måste göra färdigt svansklutten, sen är hon klar..

    SvaraRadera
  4. Sådärja, nu var min lille krabat klar. Länk nr 3 ovan. :)

    SvaraRadera
  5. Jag är tyvärr utan krabat eftersom jag fick något åt hjärtat och måste ta det lugnt och det var inte svårt på sjukhuset eftersom jag sov den mesta tiden.
    Men så fort krafterna återvänt så är det jag som tar tag i projektet igen.

    SvaraRadera