söndag 23 mars 2014

jag lever

jo jag är fortfarande här och jag lever men bloggen har visst gått i ide och det beklagar jag. Tyvärr är det bara lite mycket just nu med jobb, resor hit och dit, möten, intervjuer, planering, middagar... och jag är så trött. Krashar i soffan var kväll, tittar på en episod av någon TV serie utan att orka sysselsätta min händer med vare sig stickning eller virkning... sedan förflyttar jag mig över till sängen och somnar på en gång... ett par veckor till och sedan bör jag vara back on track igen...  jag räknar ner.

1 kommentar:

  1. Bara att du ser till att leva, tar det lugnt och tar hand om hälsan. Även om bloggen inte uppdateras så finns läsarna kvar.. =D
    Känner igen det där. Går igenom liknande just nu. Orkar helt enkelt inte ägna livet åt något som faktiskt kräver att jag formulerar tankar på fritiden. =)
    Ha de bäst!

    SvaraRadera