söndag 9 mars 2014

fototriss - hopp

när nu vardagen sakta men säkert börjar ta form igen, kastar jag mig in i veckans fototriss. Veckans tema är "hopp" som kan tolkas på många olika sätt men jag har valt tre bilder som på olika sätt förmedlar hopp om en ljus framtid.

ett nygift, lyckligt och väldigt hoppfullt par 

 ett gäng hoppfulla (i dubbel bermärkning) femtonåringar

när smogen lägger sig över Beijing, förmedlas hopp om en vackrare miljö med fina, färgglada bilder

För fler hoppfulla trissar, titta här!

10 kommentarer:

  1. En triss som ingen annan! Tre fina varianter på temat!

    SvaraRadera
  2. Alla tre inger hopp, men min favorit blir den tredje. Perspektivet och ljuset är så fint.

    SvaraRadera
  3. Fina bilder och de två första är ju verkligen hoppfulla!!

    SvaraRadera
  4. FinA bilder, verkligen hoppfulla!
    AX

    SvaraRadera
  5. Tre härliga bilder i din Hoppfulla triss!
    Jag önskar dig en skön fortsättning på söndagen!

    SvaraRadera
  6. Lite olika varianter, den första utstrålar ju hopp och framtid.

    SvaraRadera
  7. Bra och varierad triss.
    ha en fin dag
    Meta

    SvaraRadera
  8. Härligt hoppfullt trissat!

    SvaraRadera
  9. Härliga och hoppfulla bilder du bjuder på =)

    SvaraRadera