tisdag 11 mars 2014

5 shots challenge

här om veckan blev jag utmanad till att på instagram posta 1 vardagsbild per dag i hela 5 dagar och jag kan ju inte tacka nej, så troget hoppade jag på denna utmaning. Tyckte dock att det var lite svårt men det var ju vardagsbilder det gällde så det fick bli såhär:

 dag 1
vaknade upp på ett hotell i kina och förvånades av denna fina utsikt (det är inte så vanligt att man får en sådan här fin vy i kina)

 dag 2
i väntan på tunnelbanan

 dag 3
fifty shades of green i min shoppingkorg (dock skall väl vissa ting vara mindre gröna än andra men men...)

 dag 4
demonstration i hong kong och man slutar aldrig förundras... 

dag 5
veckans, nej... årets stora besvikelse! Åkte hela vägen till Ikea för att äta en köttbullemiddag och detta var allt jag fick - 4 köttbullar in en lite papperslåda. Snacka om nedtur! Fy, skäms, Ikea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar