lördag 1 mars 2014

en drömmars frukost

när jag nu sitter här i hong kong en grå och dimmig lördags morgon, är det lätt att tänka tillbaka till dagarna i florida... just idag kom jag att minnas denna frukosten... en drömmars frukost! Hemlagade pancakes, massa färsk och god frukt, hemgjord smoothie, jordnötssmör, maple syrup och kaffe.... mums!
Men jag skall inte klaga, för jag har besök från oslo i helgen och idag skall vi ha en riktigt jentedag och därmed börja dagen med brunch på mitt favvo ställe. Så det lider ingen större nöd på mig!


1 kommentar:

  1. grått och dimmigt. . . det känner jag igen. Tyvärr. Sitter och suktar efter en sådan frukost som du visar. WOW !!! Ditt stickprojekt i förra inlägget piggade verkligen upp. Man kanske ska rota lite i UFOlådan, ??!!
    ha det gott !! Kram Eva

    SvaraRadera