tisdag 13 december 2011

resultat - december virkalong

som tidigare nämnt har jonna d tagit del av amigurumi i fokus sin december virkalong. Nu är jag äntligen klar och som jag tidigare misstänkte är det en liten, söt tomte. Tyckte dock att han såg ut lite frussen ut, så jag virkade en liten halsduk till honom. Nu vaktar han glatt årets julklappar och ser fram emot att få dela med sig av sin julglädje.




Det är Lisa a la amigurumi galningen som har arrangerat denna fina virkalong och hela mönstret finns nu på hennes blogg.

1 kommentar:

  1. Vad söt han blev, och han ser ut att vara varm och skön i sin halsduk! Tack för tipset med namnbanden! Ska fixa dem direkt, är nämnligen ganska sugen på dem, så jag liksom sätter mitt namn på sakerna jag gör och så. Tack för tipset!

    SvaraRadera