tisdag 27 december 2011

pysselstafetten - växling #10 lag 1

julstressen är förhoppningsvis över för oss flesta och med det rullar pysselstafetten vidare. Baserat på det giva temat "jul", (som Landsvägsungar gav Lubbsen) har nu Lubbsen skapat och presenterat en mycket rolig ide med fint resultat. Av enkla julgranskulor har hon tillsammans med nära och kära tillverkat både personliga och vackra julgranskulor. En väldigt bra ide tycker jag själv och jag tror nästan jag måste prova detta till nästa år.

(bild lånad av lubbsen)

I och med detta juliga tema har nu Lubbsen växlat vidare till mig - jonna d, som är siste man ut för lag 1 och det nya temat är

"glitter och glamour"

Med tanke på allt fint som ni alla har tillverkat under de sista månaderna, har jag nu en stigande prestationsångest inför min etapp men tusen tack Lubbsen, för att du delade med dig av dina ideer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar