måndag 10 februari 2014

way out west

semester... efter ett par hektiska veckor, tycker jag att jag är välförtjänt en härlig semester och är nu på plats i Florida... inte helt fel och såhär såg mina första 24h timmar på amerikansk mark ut. 

sa hej och hej då till new york

 vår första måltid - mexikanskt såklart (för det är något som vi i Sverige är dåliga på)
 
 passade även på att äta en helt underbar ceviche
 
 i morse vaknade jag upp till denna fina vy i Florida
 
och tack vare jetlag hann jag prova mina nya löpskor på en härlig morgon runda (önskar att jag hade en perfekt fot så att även jag skulle kunna köpa ett par snygga och attraktiva skor och inte bara ett par som passar min vanskapta fot)

lite semester lyx - klipp och färg

och sedan ett besök på en söt, liten fiskebutik där vi inhandlade färska räkor...

som vi sedan mumsade i oss just här.
 
Nu är jag dock dödstrött och skall hoppa i säng på en gång... tjobing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar