tisdag 25 februari 2014

dålig planering... igen

back in asia och den där oerhört avslapnade känslan jag hade när jag lämnade florida efter två veckor utan stress, känns väldigt lång borta... tappade visst bort den någonstans över atlanten... för vilken oerhört dålig planering detta blev. Jag har nämligen på 5 dagar spenderat 29 timmar uppe i luften, av 3 dygn sovit 2 nätter på ett flygplan och utsatt mig för en helt galen jetlag sittuation.
Vi flög från florida i torsdags, ankom sverige på fredag morgon, tillbringade 36h i sverige (som ligger 6 timmar före florida) innan jag satte mig på nästa flyg till hong kong. Väl framme i hong kong (13 timmar tidsskillnad från florida) hann jag med att sova i min egen säng 2 nätter innan jag i morse hoppade på ett tidigt flyg till norra Kina... lite dålig planering med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar