onsdag 19 februari 2014

uppdatering från florida

som sagt, det lider ingen större nöd på mig just nu men bloggen har tyvärr inte blivit prioriterad. Inte heller har jag pysslat något så värst... tror kanske att jag stickat två varv på en liten filt men ingenting mer än så... istället har jag... 

 varit på båttur i mexikanska golfen och blivit lika exalterad som alltid över alla delfiner och fina snäckor...

 ... besökt disney world och fått vara barn för en dag... 

 ... samt epicot, som är som disney men för vuxna...

jag är även ätit min allra första lobster roll och det var mumma men väldigt mäktigt... 

... så i längden föredrar jag nog detta - massa god, färsk frukt och grönt.

Nu ska jag på zumba och sedan njuta de sista dagarna här i värmen innan jag flyger tillbaka till ett kallt och rått hong kong... hej så länge!

1 kommentar:

  1. Åh Jonna vad skönt du har det. Skulle gärna varit med dig. Här ligger dimman som ett lock över mig. Blev lite nostalgisk, för jag var där du är med min dotter för många år sedan. Oj vad roligt vi hade på DisneyWorld. Ha det fortsatt toppen !! Kram Eva

    SvaraRadera