måndag 1 juli 2013

en vanlig lördag genom telefonen

såhär kan en lördag se ut i mitt lilla liv... tänkte först ta en bild i timmen men insåg att det skulle bli lite tråkigt för jag gör ju inte så mycket på en lördag så det skulle ju bli ganska ointressant... men just denna lördagen hade jag ganska mycket på schemat så det blev ganska många foton iallafall.

kl. 09.00
vaknade i bra tid och startade dagen med min vanliga och ganska tråkiga frukost - havregrynsgröt (i brist av laktosfria produkter och allt för sockriga flingor är det här mitt bästa alternativ)

kl.10.00
lägenheten har stått tom i 3 veckor och det var verkligen behov för lite städning men oooahhh, det är verkligen det värsta jag vet så nu måste jag ta tag i detta och skaffa lite hjälp...

 kl. 11.00
solen sken så jag passade på att inviga poolen

 kl. 13.30
såhär såg jag ut när jag rusade iväg till Hong Kong Island för att möta en god vän till brunch

kl. 14.00
titdigt ute som alltid så jag strosade runt lite och passerade denna underbara lilla butik

kl. 14.30
brunch på brunch club och det var gott men inte så gott som alla säger att det skall vara

kl. 17.00 
påväg hemåt mötte jag dessa två underbaringar och var tvungen att ta en bild - det är ju boo times 2!

kl. 18.00
eftermiddags kaffe

kl. 18.30
någon timmes jobbing i min sköna soffa och p1 på full volym

kl. 21.00
avslutade kvällen med cola light och en dålig med lättabsorberande svensk film

En ganska bra och faktiskt väldigt händelserik lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar