onsdag 13 mars 2013

baby tofflor

som tidigare nämnt, har jag pysslat med lite småsaker trots att jag inte funnit någon inspiration till att uppdatera min blogg. Men jag kan ju inte påstå att det varit någon massproduktion direkt, men litegrann har jag ändå fått till. 
Eftersom alla mina kära vänner har/har haft putande magar i det sista, har det blivit mycket baby saker och det är alltid lika kul - det är inte bara sött att tillverka och roliga att ge bort, utan går även fort att göra (så undviker man en massa ofärdiga projekt för människor med dåligt tålamod, så som jag själv). I somras fick jag för mig att virka ett par baby tofflor efter ett mönster jag funnit på crochetamigurumi. Det gick så fort, så jag gjorde ett par till.



1 kommentar:

  1. Otroligt söta och så små!
    Kram från Hanna

    SvaraRadera