fredag 1 juli 2011

en ny liten upptäckt

en ny värld har öppnat sig för jonna d. Som ni kanske har förstått bor inte jag i Sverige, vilket medför att jag tyvärr inte hänger med på allt som händer och sker i mitt älskade hemland. Jag har i de senaste dagarna upptäckt podcasting och hur fantastiskt det är. Jag är kanske en sann patriot i juli månad, för jag älskar sommar i p1. Numera laddar jag ner sommarpratarna som podcasts till min telefon, vilket gör mina dagliga promenader och springturer mer innehållsrika. För någon dag sedan så var Clara Lidström sommarvärd och hennes sommarprat var helt fantastiskt. Jag har helt missat underbaraclara och allt det hon har skapat. Så nu läser jag inte bara hennes blog utan har även laddat ner samtliga podcasts av Husmorsskolan. För er som inte har upptäckt Clara och hennes underbara värld, besök hennes blog och lyssna på hennes sommarprat på en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar