fredag 1 augusti 2014

kvinnan i köket

jag är ju lite små dum ibland… här om dagen skrev jag att jag var tillbaka men vad hände sen… jo, ingen uppdatering på flera dagar. Men det kom två leverantörs middagar, en enorm tvätt hög och lite packning i mellan… men skam den som ger sig!
Trots att det varit tyst på bloggen i flera månader, har jag inte helt lagt helt ner utan faktiskt gjort lite nytta av och till. När vi var i Florida i Februari läste jag en bok som fick mig att tänka om och jag bestämde mig för att jag var tvungen att börja laga mer mat här hemma och inte bara äta ute/take away hela tiden.… äta lite nyttigare och framförallt LAGA mer mat… hoppa alla konserveringsmedel och njuta av bra råvaror istället. Så det hela har faktiskt resulterat i ett antal middagar hemma i köket och ett flertal lunchlådor som jag till mina kollegors stora förvåning har mumsat i mig på kontoret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar