lördag 16 augusti 2014

den där evighetsfilten

jag har så himlans mycket pyssel att visa er! Trots att jag inte orkat uppdatera något här så har jag ända pysslat lite då och då.
Först måste jag visa att jag äntligen är klar med den där filten.... den som jag började på för ca. 4 år sedan... jag har nog gått igenom 4 olika tänkbara bebisar till denna men i våras blev den lagom klar till att jag faktiskt skulle kunna behålla den själv... men jag har lite små panik... jag som älskar att göra "välkommen till världen" gåvor har nu helt kommit av mig när jag själv är gravid... än så länge har den här lilla stackare inte fått något mer en än liten filt och den var ju inte ens planerad för honom utan råkade liksom bara bli över.. usch, känner mig redan som en dålig mamma, så nu måste jag skärpa mig!


1 kommentar:

  1. Men vilka glada nyheter - tänk så mycket som kan hända när man inte kikar in hos en bloggare (som inte heller uppdaterat så mycket ;-)) på ett tag. Nu håller jag tummarna för att allt ska gå bra och du kan landa i ditt nya liv - ingenting kommer någonsin att bli detsamma igen!
    Varm kram!

    SvaraRadera