tisdag 11 juni 2013

sedan sist

jag måste bara beklaga att jag i det sista har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg. Jag åkte ju till Sverige för lite mer än en vecka sedan, tillbringade helgen i Stockholm innan jag drog vidare till Oslo. Som alltid när jag är på besök i Oslo (känns konstigt att vara på besök på den plats som känns som hemma), hade jag ett fullt schema... inte nog med att jag var helt galet busy på jobbet så hade jag olika avtaler varje kväll... och det var bara så himla mysigt. Sena kvällar och tidiga morgnar i ett soligt och somrigt Oslo... kan inte bli så mycket bättre.
Därefter drog jag vidare till Göteborg och ett fantastiskt vackert och oerhört roligt bröllop i Varberg. Bruden var den vackraste någonsin, brudgummen oerhört stilig, vigseln helt underbar och festen dödsskoj (kom hem med blåsor under fötterna, vilket måste vara ett bra bevis på en rolig och dansant fest).
Nu njuter jag av ett par dagar i ett soligt Göteborg där jag har den finaste utsikten man kan tänka sig för ett hemmakontor... nej, ingen semester ännu men det kommer.

fint bröllopsträd

 solnedgång på västkusten

så himla skoj att blåsa såpbubblor men oj så rolig man ser ut 

svensk frukost i det gröna

finaste utsikten

1 kommentar:

  1. Hej Jonna, du tar så otroligt många fina bilder. Kul att titta in här lite då och då :-) Ha det gott /Christel

    SvaraRadera