fredag 27 april 2012

grått, grått, grått

åh, vad allt är grått om dagen. Det bara regnar och regnar och jag inte ens minnas när jag senast såg blå himmel (kan kanske ha att göra med att jag numera bor i Sveriges regnigaste stad). Vardagen går sin gilla gång men jag har tappat inspirationen till allt pyssel och det är så tråkigt. Nu har jag liksom inget att göra där jag sitter i soffan om kvällarna. Istället har jag dock lagt mycket energi på träning och jag måste ge mig själv en riktig eloge för att jag på lunchen gick ut i spöregn och sprang backetapper i 45 min. Jag är dock fortfarande frussen efter turen men, men...
Hoppas iallafall att det blir lite mer vår snart och att det med den kommer lite pysselinspiration.

1 kommentar:

  1. Träning är ju också en trevlig hobby! Men Sveriges regnigaste stad... Där bor ju jag! :)

    SvaraRadera