lördag 31 mars 2012

nytt moment, värt att fira

jonna d har äntligen börjat lyssna på musik igen och det måste ju firas. Jag har nämligen under ca. 1 år inte kunnat lyssna på musik av olika anledningar trots att musik annars har varit väldigt viktigt i mitt liv. Men det gjorde bara för ont... men nu spelas det musik för fulla muggar och detta vill jag fira med att starta ett nytt vecko moment - i jonna d's öron, där jag kommer lägga upp en låt som jag lyssnat på under veckan som gått. Jag är själv på ständig jakt efter ny musik och tänkte att det kunde vara kul att dela med mig av mina playlists.

Denna vecka vill jag dela med mig av en sång som troligtvis är allt för gamla för er alla, men jag har ju precis vaknat upp ur min lilla bubbla och hörde denna låt för första gången i måndags. Man blir liksom så glad av den och jag förstår varför den var/är en radioplåga. Så låt mig presenterar Den Svenska Björnstammen och låten Vart Jag Mig i Världen Vänder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar