söndag 19 januari 2014

moonlanding

förra veckan var jag på konsert och såg james blunt... nu tänker ni säkert: "åh, nej, inte den där "you are beautiful" - karlen men då har ni inte lyssnat på hans senaste album. Vare sig vad alla andra tycker, så diggar jag honom och framförallt hans senaste skiva, moonlanding.
Konserten var iallafall tipptopp och i tillägg så var grafiken bakom scenen så himla snygg att jag höll på att dö om och om och om igen. Som ofta när jag varit på en bra konsert, skuttade jag runt på små moln i ett par dagar efteråt... dock blev jag lite besviken att han inte spelade "always hate me" då denna är den mest spelade låten här hemma för tillfället.




1 kommentar:

  1. Jag drömde en gång (i vuxen ålder) att James Blunt var min pojkvän och att det var när jag gick i högstadiet. Jag tog med honom till skolan och en massa konstiga situationer uppstod... En tid efter det kände jag mig full i skratt och nästan förälskad varje gång jag hörde honom på radion. En ganska härlig känsla ju! :-D

    Måste lyssna på senaste skivan på Spotify!

    SvaraRadera