torsdag 18 november 2010

en fantastisk gave

jonna d har fått en fantastisk gave! För några dagar sedan fick jag höra talas om Arne & Carlos och nu är jag exalterad. Arne & Carlos är en norsk-svensk designer duo, som har gjort om traditionella stickmönster till kitchiga och trendiga plagg. Nyligen släppte det en bok med stickmönster på julkulor där var kula har ett unikt och underbart mönster. Och idag... fick jag att paket med grundmönster, garn och ullvadd till dessa fina kulor. Så i år skall jag ha en liten gran full med Arne & Carlos kulor!


2 kommentarer:

  1. Åh vad fina. Hur många räcker en "sats" till??
    // Stora storasyster

    SvaraRadera
  2. In säker, men jag tror nog att det räcker till ca. 10 styck. Försökte komma igång med den första kulan igår, men det var väldigt svårt.

    SvaraRadera